Скрипторий: Spell - glimmer of charm (divine mysteries)
Назад к списку всех объектов Divine MysteriesКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSpell - glimmer of charm (divine mysteries)
Glimmer of Charm
Spell 5
Source Secrets of Magic
Traditions arcane, occult, primal
Deity Olheon
Cast somatic, verbal
Area 20-foot emanation centered on you
Saving Throw Will; Duration sustained up to 1 minute
You're bathed in a smooth, almost glittering aura that improves the attitude of those near you. Any creature that ends its turn in the aura must attempt a Will saving throw with the following effects. No matter the result, it's then temporarily immune for 24 hours. The effect lasts until the spell ends, even after the creature leaves the aura.
Critical Success The creature is unaffected and is aware of the aura.
Success The creature's attitude toward you improves by one step. If that improves its attitude to at least indifferent, it can't take hostile actions against you, though the effect ends as soon as you take a hostile action against the creature or its allies.
Failure The creature's attitude toward you improves by two steps. It can't take hostile actions against you, though the effect ends as soon as you take a hostile action against the creature or its allies.
Critical Failure The creature's attitude becomes helpful to you, though the effect ends as soon as you take a hostile action against the creature or its allies. While the creature is helpful, it can't take hostile actions against you.
Traditions arcane, occult, primal
Deity Olheon
Cast somatic, verbal
Area 20-foot emanation centered on you
Saving Throw Will; Duration sustained up to 1 minute
You're bathed in a smooth, almost glittering aura that improves the attitude of those near you. Any creature that ends its turn in the aura must attempt a Will saving throw with the following effects. No matter the result, it's then temporarily immune for 24 hours. The effect lasts until the spell ends, even after the creature leaves the aura.
Critical Success The creature is unaffected and is aware of the aura.
Success The creature's attitude toward you improves by one step. If that improves its attitude to at least indifferent, it can't take hostile actions against you, though the effect ends as soon as you take a hostile action against the creature or its allies.
Failure The creature's attitude toward you improves by two steps. It can't take hostile actions against you, though the effect ends as soon as you take a hostile action against the creature or its allies.
Critical Failure The creature's attitude becomes helpful to you, though the effect ends as soon as you take a hostile action against the creature or its allies. While the creature is helpful, it can't take hostile actions against you.